Stimați consumatori de gaze naturale!

Prin prezenta informam că SA „Moldovagaz” a transmis spre repartizare facturile de plata pentru consumul în luna decembrie 2021. Facturile au fost repartizate de către Întreprinderea de Stat „Posta Moldovei” in perioada 11-12 ianuarie 2022.

În cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici eronat facturați, lipsa indicilor, indici estimativi, etc) sau n-a primit-o deloc, poate soluționa problema data, utilizând următoarele modalități:

 - apelul telefonic la numărul unic 1304 sau 1305 (în cazul capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului”;

- telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sunt oferite după prelucrarea acestora de operatori);

- adresare la Centrul relații cu consumatorii, situat pe strada Pușkin 64, municipiul Chișinău.

Partajează Share Tweet