1. Call-centru – "1304"
Asigură sporirea eficienței și optimizarea procesului de prelucrare a apelurilor telefonice primite, ceea ce permite îmbunătăţirea calităţii deservirii consumatorilor de gaze naturale. Prelucrarea operativă a unui număr mare de apeluri telefonice, asistență şi suport în obţinerea operativă de către consumatorul final a informaţiei necesare.
Pentru soluţionarea întrebărilor de ordin comercial, ce ţin de furnizarea gazelor naturale (tarife reglementate, contractare, facturare, plăți, achitare, deconectare/reconectare), contactaţi Furnizorul la numărul de telefon "1304".
Serviciul Call-centru este disponibil: de luni pînă vineri, în intervalul orelor 08:00 pînă la 17:00.
2. Pentru încheierea contractelor de furnizare a gazelor naturale consumatorilor casnici, apelaţi:
3. Pentru realizarea lucrărilor de reparare, schimbare și verificarea metrologică a echipamentelor de măsurare pentru consumatorii casnici. Pentru mai multe detalii, formați numărul de telefon - (022) 476-598. Iar în cazul solicitării serviciilor de montare/demontare a echipamentelor de măsurare puteți apela la următoarele numere de telefon:
4. Recepţionarea apelurilor telefonice, ce se referă la semnalarea actelor de corupţie şi/sau abuz de serviciu se efectuează în regim NON-STOP la numărul de telefon: (022) 578-170. De asemenea, informaţia poate fi transmisă în forma electronică.
Despre cazurile de consum fraudulos a gazelor naturale sau la constatarea altor acţiuni ilegale în domeniu, care consideraţi că necesită intervenţie neîntîrziată, apelaţi la numărul de telefon: (022) 578-170.
În cazul depistării unor scurgeri de gaze, apelaţi urgent la numărul de telefon "904".
Pentru informații suplimentare vizitaţi pagina web a Furnizorului: www.moldovagaz.md sau a Operatorului de sistem: www.chisinaugaz.md.