SA „Moldovagaz” informează consumatorii finali că în cazul sesizării mirosului de gaze naturale aceștia urmează să apeleze la Serviciul de dispecerat și intervenție tehnică la telefonul pentru situații de urgență „904”, disponibil 24 din 24 de ore. Astfel, echipele de intervenții vor acționa prompt și vor întreprinde măsuri relevante situației excepționale în vederea soluționării și înlăturării cauzelor, care au declanșat-o.
Concomitent, apelând la numărul unic 1304 al contact-centrului „Moldovagaz”, sau 1305 în cazul capitalei, disponibile de luni până vineri între orele 08:00-17:00, consumatorii pot primi diferite consultații, care vizează întrebările de contractare, facturare, plăți, deconectare/reconectare instalațiilor de gaze naturale, tarife reglementate, precum și citirea/colectarea indicilor, lucrările de deconectare/reconectare și altele.
La fel, informații utile pentru consumatori pot fi găsite pe site-urile www.moldovagaz.md și www.chisinaugaz.md, sau pe partea verso a facturii de plată recepționată lunar.