De ce nu a fost primită factura pentru gaze?

Stimați consumatori de gaze naturale!

Există mai multe motive pentru care facturile pentru luna precedentă a anului pot să nu ajungă la Dumneavoastră. Printre acestea se numără:

- indicii curenți ai contorului nu au fost transmişi de către consumator prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei);

- nu a fost achitată factura aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduşi indicii de consum în baza de date;

- controlorii companiilor de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea;

- în factura precedenta a fost indicat consumul zero.

Totodată, factura poate fi primită și online, accesând rubrica „Consumatori” de pe site-ul www.moldovagaz.md, sau prin abonarea la serviciul „Contul personal al consumatorului”.

Partajează Share Tweet